Polecamy
28,00 PLN 39,00 PLN

Publikacja dostępna także w serwisie IBUK oraz IBUK Libra Szerokie zainteresowanie pierwszą... więcej >

Mali mistrzowie programowania

Autor: Biblioteka: Miejska Biblioteka Publiczna w Jaśle Województwo: podkarpackie
Data dodania: 13.12.2013

W najbliższy wtorek, 17 grudnia o 15.30, zapraszamy na kolejne spotkanie Klubu Sieciaka. Tym razem mali Internauci połączą przygotowania świąteczne z nauką programowania!

Jak zaprogramować grę komputerową czy dźwiękową animację? Gdzie w Internecie można samemu stworzyć interaktywne historie z podkładem muzycznym i różnymi bohaterami? Sieciakowi klubowicze dowiedzą się jak tworzyć własne programy, gry czy interaktywne historie wykorzystując proste narzędzie internetowe – Scratch. To narzędzie a jednocześnie język programowania stworzony przez Mitchela Resnicka  i dedykowany dzieciom,  pozwala na przyjazną naukę podstaw programowania. Programowanie w Scratchu odbywa się w sposób obrazkowy,  a elementy języka, z których tworzy się programy mają kształt klocków podobnych do puzzli.

Mali adepci Internetu przekonają się, że programowanie wcale nie jest trudne, a na efekty swoich pierwszych prac nie trzeba długo czekać. Klubowicze z okazji zbliżających się świąt przygotują, wykorzystując możliwości programu Scratch, interaktywne kartki i animowane historyjki świąteczne.

Więcej informacji o Klubie Sieciaka:

Agata Warywoda

nowemedia@mbp.jaslo.pl
tel. 13 446 26 02, wew. 36



Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP