Polecamy
29,00 PLN

  Zapotrzebowanie na literaturę naukową i fachową w środowisku bibliologów i... więcej >

O newsletterze na ngo.pl

Data dodania: 24.01.2014

O newsletterze na ngo.pl

Portal ngo.pl chce zaanonsować temat często pomijany przez trzeci sektor - przygotowywanie skutecznych newsletterów. Nierzadko uważanych wręcz za niepotrzebne. Jeśli już chcemy w nie zainwestować, to warto wiedzieć, jak zrobić to skutecznie i nęcąco. A to wcale nie jest trudne.

Newsletter jako formę pewnego rodzaju magazynu skrojonego z materiałów przygotowywanych cyklicznie przez organizację pozarządową można porównać do papierowej gazety. Warto pamiętać, że ta jest zawsze zrobiona niezwykle przejrzyście, atrakcyjnie, tak by czytelnik stojący w saloniku prasowym chciał po nią sięgnąć. I to punkt wyjścia do konstrukcji wirtualnego newslettera.

Po co to komu?

Rozwijając hasło „newsletter” otrzymamy właściwie e-mail marketing - to forma reklamy czy też promocji własnych treści za pomocą wiadomości e-mail przekazywanych wcześniej zdefiniowanym użytkownikom sieci. W ten sposób możemy masowo wysyłać wiadomości na temat działalności organizacji pozarządowej. Należy jednocześnie pamiętać i wzbraniać się przed określaniem newsletterów jako narzędzi kojarzonych ze spamem. Wiadomości są przekazywane jedynie osobom, które zadeklarowały taką chęć - uzyskujemy je na własnej witrynie internetowej.

Czytaj całość.

Źródło: ngo.pl


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP