Polecamy
Aleksander Radwański 6,00 PLN 19,00 PLN

JEŚLI:   prowadzisz samodzielnie bibliotekę lub w małym zespole nie jesteś maniakiem... więcej >

Tytuł Ujednolicony #18

Data dodania: 08.02.2016

Tytuł Ujednolicony #18

Ukazał się właśnie 18-ty, pierwszy w tym roku, numer kwartalnika „Tytuł Ujednolicony”, w którym zastanawiamy się nad potrzebą marketingowej działalności na rzecz bibliotek i nad marką biblioteki. Czy biblioteka może być markowa i jakie starania trzeba podjąć by budować jej pozytywny wizerunek? Na te pytania odpowiadają teksty: Natalii Gromow „Marketingowiec w bibliotece – fanaberia czy konieczność” i Agnieszki Kościelniak-Osiak „Biblioteka marki… BUW”. Polecamy uwadze także artykuł Anny Wołodko, która dzieli się z czytelnikami TU swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu zdobywania środków finansowych dla bibliotek z grantów, funduszy europejskich i programów krajowych.

Bibliotekarze opracowujący zasoby biblioteczne z pewnością skorzystają z praktycznego poradnika o tworzeniu rekordu analitycznego Iwony Leonowicz. Leszek Śnieżko zaś rozprawia o opracowaniu przedmiotowym w RDA. W cyklu Biblioteki NUKAT-u prezentuje się Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica w Szczecinie, która właśnie skończyła 110 lat, a od ponad dziesięciu współtworzy katalog NUKAT. W kąciku literackim jak zwykle recenzje ciekawych książek, w tym jednej branżowej lektury obowiązkowej.

Przygotowaliśmykonkurs dla Czytelników, w którym można wygrać prezentowane pozycje. Informacje już wkrótce na naszym facebookowym profilu.

Kwartalnik „Tytuł Ujednolicony” zmienił szatę graficzną, mamy nadzieję, że się spodoba naszym Czytelnikom. Chcemy dostarczać ciekawych i wartościowych treści, jesteśmy otwarci na nowe pomysły i propozycje tematów oraz gotowi na współpracę. Zachęcamy do współtworzenia TU – kontakt do redakcji: tu.nukat@uw.edu.pl

Zapraszamy i życzymy miłej lektury!

nad. Kamila Grzędzińska

 


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP