Polecamy
26,00 PLN 32,00 PLN

  Żyjemy w bardzo „ciekawych czasach”, w dobie dynamicznej transformacji komunikacji... więcej >

Tytuł Ujednolicony #18

Data dodania: 08.02.2016

Tytuł Ujednolicony #18

Ukazał się właśnie 18-ty, pierwszy w tym roku, numer kwartalnika „Tytuł Ujednolicony”, w którym zastanawiamy się nad potrzebą marketingowej działalności na rzecz bibliotek i nad marką biblioteki. Czy biblioteka może być markowa i jakie starania trzeba podjąć by budować jej pozytywny wizerunek? Na te pytania odpowiadają teksty: Natalii Gromow „Marketingowiec w bibliotece – fanaberia czy konieczność” i Agnieszki Kościelniak-Osiak „Biblioteka marki… BUW”. Polecamy uwadze także artykuł Anny Wołodko, która dzieli się z czytelnikami TU swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu zdobywania środków finansowych dla bibliotek z grantów, funduszy europejskich i programów krajowych.

Bibliotekarze opracowujący zasoby biblioteczne z pewnością skorzystają z praktycznego poradnika o tworzeniu rekordu analitycznego Iwony Leonowicz. Leszek Śnieżko zaś rozprawia o opracowaniu przedmiotowym w RDA. W cyklu Biblioteki NUKAT-u prezentuje się Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica w Szczecinie, która właśnie skończyła 110 lat, a od ponad dziesięciu współtworzy katalog NUKAT. W kąciku literackim jak zwykle recenzje ciekawych książek, w tym jednej branżowej lektury obowiązkowej.

Przygotowaliśmykonkurs dla Czytelników, w którym można wygrać prezentowane pozycje. Informacje już wkrótce na naszym facebookowym profilu.

Kwartalnik „Tytuł Ujednolicony” zmienił szatę graficzną, mamy nadzieję, że się spodoba naszym Czytelnikom. Chcemy dostarczać ciekawych i wartościowych treści, jesteśmy otwarci na nowe pomysły i propozycje tematów oraz gotowi na współpracę. Zachęcamy do współtworzenia TU – kontakt do redakcji: tu.nukat@uw.edu.pl

Zapraszamy i życzymy miłej lektury!

nad. Kamila Grzędzińska

 


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP