Polecamy
34,00 PLN 49,00 PLN

Suplement IV obejmuje wszystkich „pracowników książki” (od czasów najdaw­niejszych do... więcej >

5 zestawów pytań, dzięki którym odkryjesz swoją markę osobistą

Data dodania: 30.08.2016

5 zestawów pytań, dzięki którym odkryjesz swoją markę osobistą

Jak budować unikatową markę osobistą? Jak skutecznie prezentować siebie i swój produkt? Co zrobić, by klient z tysiąca ofert na rynku wybrał właśnie naszą?

Personal branding to umiejętne zarządzanie własnym wizerunkiem. W dzisiejszych czasach sprzedaż nie istnieje bez odpowiedniego wizerunku. To dlatego opakowanie ma istotne znaczenie. Marka osobista jest wizytówką każdej osoby, bardzo ważne jest umiejętne zaprezentowanie wszystkich swoich talentów. Proces budowania marki osobistej można przyrównać do diamentu. Zanim trafi na rynek, zostaje wydobyty, następnie drobiazgowo poddany ocenie innych. Kiedy kamień jest już oszlifowany, zastanawiamy się, jak najlepiej pokazać jego piękno i blask. Na koniec dokonujemy wyboru środków zaprezentowania produktu klientom.

Jeśli nie odkryjemy w sobie tego, co w nas najcenniejsze, co warto ukazać, podkreślić, komunikować światu i nie znajdziemy odwagi, by się odkryć, pozostaniemy tylko jak ten przysłowiowy nieoszlifowany kamień.

Nasza unikatowa marka ma szansę powstać po długim i przemyślanym procesie rozpoczynającym się od odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące nas samych. Świadomość siebie oraz nieustanna praca nad sobą są gwarantem wykonania przemyślanej strategi ułatwiającej osiągnięcie zamierzonego celu.

Dlaczego warto? Jesteś produktem własnym, to Ty stworzyłeś samego siebie. Dlaczego miałbyś nie zarabiać co do grosza tyle, ile jesteś wart? Autentyczna i świadomie budowana marka osobista:

  • ulepsza wizerunek i reputację,
  • ułatwia pozyskanie nowych klientów,
  • zwiększa zadowolenie współpracowników i inspiruje innych do działania,
  • przyczynia się do zwiększenia zarobków.

Jak dokonać osobistego personal brandingu? Czytaj na stronach DI.

Źródło: Dziennik Internautów


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP