Polecamy
Małgorzata Kisilowska 22,00 PLN 32,00 PLN

Przedstawiona w książce „kultura informacji” - jako pojęcie, termin, obszar  badawczy... więcej >

Jakość odpowiedzi ważniejsza od szybkości jej udzielenia

Data dodania: 23.09.2016

Jakość odpowiedzi ważniejsza od szybkości jej udzielenia

86% osób całkowicie satysfakcjonuje kilkugodzinny czas reakcji na swoją skargę na Facebooku - wynika z badania SW Research.

Ponad połowa badanych deklaruje, że na wartościową odpowiedź ze strony marki może poczekać dobę, a 1/5 badanych dopuszcza otrzymanie wiadomości nawet w ciągu kilku dni.

Liczby te wskazują, że dla użytkowników najważniejsze jest, aby wiadomość czy komentarz naprawdę odpowiadały na problem, a skupianie się tylko na wskaźnikach responsywności nie jest wskazane.

Źródło: wirtualnemedia.pl


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP