Polecamy
55,00 PLN

Książkę tworzą trzy merytorycznie wyróżniające się części: prezentacja unikalnej... więcej >

Dla polskich internautów sieć to przestrzeń publiczna, rośnie potrzeba ochrony prywatności

Data dodania: 09.03.2017

Dla polskich internautów sieć to przestrzeń publiczna, rośnie potrzeba ochrony prywatności

Z raportu IAB Polska „Prywatność w sieci” wynika, że większość polskich internautów postrzega internet jako przestrzeń publiczną. Stosowanie zakazów, obostrzeń i ograniczeń w przestrzeni cyfrowej jest postrzegane przez internautów negatywnie, a wręcz irytuje ich nadmierny poziom zgód, których muszą udzielać i akceptować różne ustawienia.

 

Obecne wydanie „Prywatności w sieci” to druga edycja badania internautów przeprowadzonego przez IAB Polska. Pierwszy sondaż został zrealizowany w 2013 r. W większości obszarów sieci badani internauci traktują je jako przestrzeń publiczną. Najwięcej (69 proc.) ocenia tak portale internetowe, nieco mniej (62 proc.) strony internetowe rozmaitych firm i instytucji. Dla ponad połowy respondentów przestrzenią publiczną są także fora internetowe.

 

Czytaj więcej.

 

Źródło: wirtualnemedia.pl


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP