Polecamy
Małgorzata Kowalska 32,00 PLN 47,00 PLN

Crowdsourcing internetowy – pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty – istota... więcej >

Międzynarodowa Nagroda Marketingu IFLA

Data dodania: 26.10.2011

Międzynarodowa Nagroda Marketingu IFLA

Sekcja IFLA Zarządzania i Marketingu we współpracy z firmą Emerald ma przyjemność ogłosić po raz X Międzynarodową Nagrodę Marketingu IFLA.

IFLA pragnie uhonorować organizacje, które wdrożyły kreatywne, zorientowane na wyniki projekty i kampanie marketingowe. Trzech finalistów zostanie wyróżnionych, a spośród nich zwycięzca otrzyma bilety, opłacone noclegi i rejestrację na Kongres IFLA w Helsinkach, w Finlandii w sierpniu 2012 roku, jak również nagrodę 1 000 $, które muszą być wykorzystane na dalsze działania marketingowe.

Trzech finalistów zostanie ogłoszonych w marcu 2012 roku. Zwycięzca zostanie zaprezentowany oficjalnie podczas konferencji prasowej Kongresu w Helsinkach.

Cele nagrody:

  • nagroda dla najlepszego projektu marketingu bibliotek na całym świecie;
  • promować marketing w bibliotekach;
  • dać bibliotekarzom okazję do wymiany doświadczeń marketingowych.

Wytyczne:

  • każda biblioteka, która oferuje produkty i usługi biblioteczne jest uprawniona do ubiegania się o nagrodę;
  • wniosek musi być napisany w jednym z siedmiu języków urzędowych IFLA.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na stronie konkurus pod adresem:
http://www.ifla.org/en/management-and-marketing/marketing-award

Źródło: IFLA


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP