Polecamy
Sarah Skumanov 25,00 PLN

Manga dostępna jest na polskim rynku od drugiej połowy lat 90. ubiegłego wieku. Obecnie wydawcy mangi w... więcej >

Jak promować firmę na Facebooku

Data dodania: 28.10.2011

Jak promować firmę na Facebooku

Facebook szczyci się obecnie ponad 750 milionami użytkowników na całym świecie - to niewiele mniej niż suma mieszkańców Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. Internauci spędzają na Facebooku dużo czasu, bo około 9 minut na wizytę, co nie uszło uwadze promujących się tam przedsiębiorców.

Co więcej, aż 90% marketingowców uważa, że wykorzystanie mediów społecznościowych było istotne dla ich przedsiębiorstw. 67% osób samozatrudnionych i 66% małych firm z dwoma albo większą liczbą pracowników zgodziło się z tezą o korzyściach płynących z użycia social mediów.

- Siła Facebooka jest dziś ogromna. Z tym się dziś po prostu nie sposób nie zgodzić, bez względu na to, jakie jest nasze prywatne zdanie o społecznym wymiarze sieci tego rodzaju. To nowy kanał komunikacji z klientem, komunikacji otwartej i wreszcie dwukierunkowej, która sprawia, że biznes może lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, a nie tylko spełniać wyobrażenia marketingowców - komentuje Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny serwisu Webhosting.pl.

W raporcie udostępnionym właśnie przez Webhosting.pl i home.pl znajdziesz:

  • Tytułem wstępu: czym są media społecznościowe?
  • Co Twoja firma może zrobić na Facebooku?
  • To proste: zakładamy fanpage krok po kroku!
  • Rozbudowujemy fanpage: zakładki, aplikacje i narzędzia
  • Jak prowadzić i promować firmową stronę społecznościową?
  • Reklama na Facebooku, czyli jak promować swój fanpage
  • Socjomaniacy: nowy typ świadomego klienta

Pełną wersję e-booka "Jak promować firmę na Facebooku" można znaleźć w serwisie Webhosting.pl

Redakcja portalu sbp.pl zachęca bibliotekarzy do zapoznania się z tym poradnikiem. Coraz więcej bibliotek ma już swoje profile na Facebooku, dlatego ważne jest, aby w pełni wykorzystać możliwości tego portalu.

Źródło: Dziennik Internautów


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP