Polecamy
Marlena Gęborska 65,00 PLN

Przedmiotem niniejszej publikacji są działania bibliotek aktywnie promujących książkę dziecięcą, z... więcej >

Szukanie okazji w Sieci

Data dodania: 21.09.2012

Szukanie okazji w Sieci

Z najnowszego sondażu AC Nielsen wynika, że co drugi Polski internauta w ostatnim miesiącu sprawdzał w sieci oferty produktowe i szukał okazji cenowych. Zakupów dokonało 40% użytkowników.

Polscy internauci w porównaniu z innymi użytkownikami z Europy są znacznie bardziej wrażliwi na wahania cenowe. W ciągu ostatniego roku miały one znaczny wpływ na nawyki zakupowe 71% Polaków, podczas gdy średnia dla Europy wynosi 51%.

Badanie przynosi także raport o deklaracjach konsumenckich internautów. Na miejscu trzecim znalazła sie kategoria Książki/Prenumerata prasy w wersji papierowej (28%). Ponadto 11% ankietowanych zadeklarowało zakup produktów z kategorii E-booki/Prenumerata prasy cyfrowej.  

Źródło: Rynek książki


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP