Polecamy
34,00 PLN 49,00 PLN

Suplement IV obejmuje wszystkich „pracowników książki” (od czasów najdaw­niejszych do... więcej >

Strategia technologiczna w twojej organizacji

Data dodania: 01.08.2013

Strategia technologiczna w twojej organizacji

Strategia Technologiczna to krótki dokument, który określa strategiczne cele organizacji i to, jak technologia może te cele wesprzeć w ciągu dwóch – trzech lat.

Najlepiej, gdyby wasza strategia obejmowała też wskazania dotyczące konkretnych działań, które należy podjąć, by sprostać ustalonym celom. Pomyślcie o budżecie, źródłach finansowania, obowiązkach, które należy wytyczyć członkom waszego zespołu. Umieśćcie to wszystko na osi czasu. Strategia technologiczna waszej organizacji powinna uzupełniać działania na rzecz jej ogólnej misji. Pamiętajcie, że technologia nie jest celem samym w sobie – to narzędzie, ważne dlatego, że pozwala zrobić więcej: opowiedzieć swoją historię, wymieniać się wiedzą i doświadczeniami z innymi, służyć waszym celom i społeczności, na rzecz której działacie. Strategia technologiczna ma sens wtedy, gdy jest nadpisana na tym, co dla was najważniejsze – czyli misji organizacji.

Odpowiedzi na pytania dlaczego organizacja potrzebuje strategii technologicznej oraz jak zacząć nad nią pracę, znajdują się w artykule w serwisie ngo.pl


Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP