Polecamy
55,00 PLN

Książkę tworzą trzy merytorycznie wyróżniające się części: prezentacja unikalnej... więcej >

Roboty, Klocki LEGO i Fabryka Talentów – Link do przyszłości w Jaśle

Autor: Biblioteka: Miejska Biblioteka Publiczna w Jaśle Województwo: podkarpackie
Data dodania: 21.11.2013

Na co uważać przy wyborze studiów, w jakich zawodach można najszybciej odnaleźć się na rynku pracy i jak założyć własną firmę? Na te pytania odpowiedzieli uczniowie Zespołu Szkół nr 4 w Jaśle, którzy wzięli udział w spotkaniu z przedsiębiorcą
i edukatorem Wojciechem Syrockim.  Spotkanie odbyło się 14 listopada 2013 w ramach projektu Link do przyszłości. Młodzi. Internet. Kariera.

Podstawą sukcesu zawodowego jest znajomość rynku pracy i własnego potencjału. Aby poznać swoje możliwości na rynku pracy młodzi ludzie wzięli udział w grze „Mógłbym być…” podczas której próbowali odnaleźć się we współczesnych zawodach przyszłości. Byłabym dobrym prawnikiem ponieważ lubię rozwiązywać zagadki i pomagać ludziom…, Interesuje się grafiką 3D, nowoczesnym technologiami i lubię pisać – mógłbym być dobrym projektantem gier komputerowych – mówili uczestnicy.

Prowadzący spotkanie Wojciech Syrocki opowiedział  m.in.: o studiach na kierunku Automatyka i Robotyka, pomyśle na zajęcia dla dzieci z wykorzystaniem programowalnych klocków LEGO i zarządzaniu firmą RoboCAMP. Gość przekonywał młodych ludzi, jak ważne jest zdobywanie dodatkowego doświadczenia w ramach wolontariatu i staży, nauka języków obcych a przede wszystkim ciągły rozwój i świadome poszukiwanie własnej ścieżki kariery.

Dzięki temu spotkaniu wiem jak nie skończyć w edukacyjnym i zawodowym „lesie” – powiedział na zakończenie jeden z uczestników.

Projekt Link do przyszłości. Młodzi. Internet. Kariera. jest realizowany przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego ze środków Microsoft, w ramach inicjatywy „YouthSpark” oraz Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. II edycja „Linku do przyszłości” została objęta patronatem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Społecznej.







Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP