Polecamy
Katarzyna Stanny
8,00 PLN
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE... więcej >
29,00 PLN
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE... więcej >
15,00 PLN 35,00 PLN
Monografia powinna zająć ważne miejsce wśród publikacji poświęconych zagadnieniom kultury,... więcej >
Leszek Szafrańśki
26,00 PLN
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE... więcej >
23,00 PLN 38,00 PLN
Celem katalogu jest próba stworzenia podstawowego zasobu biblioteki obsługującej dzieci w wieku od 0 do... więcej >
25,00 PLN
W kolejnym piętnastym tomiku serii „Bibliotekarze Polscy we Wspomnieniach Współczesnych”,... więcej >
Jacek Wojciechowski
40,00 PLN 59,00 PLN
Niniejsza monografia przedstawia aktualny stan wiedzy o bibliotekarstwie – z próbą zarysowania... więcej >
35,00 PLN
„Praca pt. Język Haseł Przedmiotowych Biblioteki Narodowej: od analizy dokumentu do opisu... więcej >
28,00 PLN 35,00 PLN
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE... więcej >
39,00 PLN 99,00 PLN
Monografia jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych problematyką szeroko pojętej informacji... więcej >
X Bałtycka Konferencja „Zarządzanie i Organizacja Bibliotek” pod hasłem: Zarządzanie jakością. Nowe rozwiązania w działalności biblioteczno-informacyjnej; 11-13 maja 2016 r,. Gdańsk
Uniwersytet Gdański, Biblioteka Główna Politechniki Gdańskiej oraz Komisja Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich serdecznie zapraszają na X Bałtycką Konferencję „Zarządzanie i Organizacja Bibliotek” pod hasłem: ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ. NOWE ROZWIĄZANIA W DZIAŁALNOŚCI BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNEJ.
Konferencja odbędzie się w dniach 11-13 maja 2016 r. w Gdańsku.
UWAGA! Informujemy, że pierwszy dzień obrad będzie się odbywał na Uniwersytecie Gdańskim a drugi na Politechnice Gdańskiej.
Serdecznie zapraszamy chętnych do udziału oraz do nadsyłania propozycji wystąpień.Jak co roku, planujemy wydanie recenzowanej monografii pokonferencyjnej. Z okazji dziesięciolecia konferencja będzie trwała trzy dni. Dzień pierwszy i drugi zostanie poświęcony prelekcjom oraz szkoleniom. Trzeciego dnia planowany jest wyjazd do zamku w Malborku. Koszt udziału w pierwszym i drugim dniu konferencji wynosi 350 zł, zaś pełny udział – 470 zł (dla uczestników indywidualnych) oraz 1800 zł (dla firm i sponsorów).
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: baltycka.konferencja@gmail.com, zaś propozycje referatów na maja.wojciechowska@gmail.com.Organizatorzy nie zapewniają noclegu. Z uwagi na konieczność rezerwacji usług, w przypadku rezygnacji z udziału w konferencji nie zwracamy opłaty konferencyjnej, możliwy jest jednak udział innej osoby.
Ważne terminy:
- 15.03.2016 – nadesłanie abstraktu
- 20.03.2016 – nadesłanie tradycyjną pocztą formularzy zgłoszeniowych (prelegenci oraz uczestnicy nie planujący wystąpienia)
- 20.03.2016 – wniesienie opłaty konferencyjnej
- 30.04. 2016 – nadesłanie pełnych tekstów referatów
- 10.04.2016 – nadesłanie prezentacji multimedialnych przez prelegentów
- 01.05.2016 – ustalenie szczegółowego programu konferencji
- 11-13.05.2016 – konferencja
- 10.2016 – wydanie publikacji pokonferencyjnej
Sponsorzy:



Pełen harmonogram obrad.
Zagadnienia poruszane podczas konferencji:
- Systemy zarządzania jakością (ISO, TQM, Servqual i inne) w bibliotekach, ośrodkach informacji i instytucjach kultury w Polsce i na świecie.
- Standardy ewaluacji bibliotek cyfrowych i repozytoriów instytucjonalnych w Polsce i na świecie.
- Komunikacja z użytkownikiem w procesach wdrażania systemu zarządzania jakością w bibliotekach.
- Badania satysfakcji użytkownika a jakość usług biblioteczno-informacyjnych.
- Statystyki biblioteczne – normy i standardy.
- Jakość w zarządzaniu informacją.
- Biblioteka jako ucząca się organizacja (Learning Organisation)
- Czytelnik = użytkownik = klient. Ewolucja czy rewolucja?
- Współczesna filozofia jakości w bibliotekach.
- Jakość a promocja usług bibliotecznych, usług informacyjnych i usług instytucji kultury. Działalność marketingowa oparto o jakość usług.
- Spojrzenie na jakość z trzech perspektyw: użytkowników, pracowników i kadry zarządzającej.
- Jakość kształcenia specjalistów usług informacyjnych.
- Jakość w działalności naukowej z zakresu bibliologii i informatologii.
- Inne związane z tematyką konferencji.