VII FMB - prezentacje

Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi prezezntacjami z VII FMB

  • Bródka, Małgorzata; Adamiak, Kinga:  „Gromadzenie jako zaplecze kształtowania marki w Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu”
  • Dyl, Karolina: „E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych?”
  • Gamrowska, Beata: „Kiedy biblioteka staje się przygodą dla czytelnika? Biblioteka jako miejsce, które inspiruje”
  • Gawłowska Joanna; Kacperska, Maria: „Innowacje technologiczne jako element strategii budowania marki biblioteki naukowej na przykładzie bibliotek polskich seminariów duchownych”
  • Grabowska, Hanna: „Kontrola zasobu a marka Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu”
  • Jarych, Agnieszka: „Wrocławski Dzień Bibliotekarza – sposób na promocję biblioteki”
  • Musiela, Magdalena: „Bibliotekarz i użytkownik w interdyscyplinarnych programach aktywności opartych o materiały drukowane i niedrukowane, czyli o formach, metodach i technikach biblioterapii”
  • Patla, Marta: „Więzień też człowiek – Dyskusyjny Klub Książki w zakładzie karnym”
  • Pospiszył, Marta; Stach-Siegieńczuk, Anna: „Biblioteka jako marka Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej”
  • Puksza, Katarzyna; Spychała, Adela: „Opowieść biblioteki czyli jak zmienić postrzeganie biblioteki jako instytucji dzięki strategii marketingowej”
  • Rutkowska, Anna: „Bibliotekarz w instytucji zorientowanej marketingowo”
  • Sowa, Roman: „Film w bibliotece, czyli jak poszerzyć ofertę edukacyjną biblioteki pedagogicznej”
  • Szafrański, Leszek: „Biblioteka przyszłości czy poszerzenie istniejącej oferty Biblioteki?”
  • Szeligowski, Piotr: „Współczesny bibliotekarz wśród źródeł komunikacji”
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP