Terminy i opłaty
IX Forum Młodych Bibliotekarzy
Gorzów Wielkopolski 18-19.09.2014
„Biblioteka – przystań bez granic”
do 21.04.2014 r. – zgłaszanie referatów, warsztatów i abstraktów;
22.04 – 30.04.2014 r. – informacja o przyjęciu referatu lub warsztatu;
16.05 – ... – rejestracja uczestników;
do 15.08.2014 r. – nadsyłanie pełnych tekstów referatów
18.09 – 19.09.2014 r. – IX Forum Młodych Bibliotekarzy w Gorzowie Wielkopolskim.
20.09.2014 r. - wyjazd do Berlina
koszt obejmuje: udział w konferencji, materiały konferencyjne, serwisy kawowe, dwa obiady, kolację.
UWAGA: Do opłaty konferencyjnej wymienionej w formularzu zgłoszenia należy doliczyć 45 zł w przypadku jednego noclegu, 90 zł w przypadku dwóch noclegów, 135 zł w przypadku trzech noclegów.
Terminy w których uczestnicy będą z nich korzystać (17/18.09, 18/19.09, 19/20.09) należy przesłać na adres mailowy organizatora 9fmb@sbp.pl
Obok kampusu w którym będzie odbywało się 9.FMB znajdują się trzy hotele:
UWAGA: Noclegi w ww hotelach uczestnicy rezerwują i opłacają samodzielnie.
Credit Agricole 46 1940 1076 3122 4176 0000 0000 z dopiskiem „FMB, imię i nazwisko uczestnika/ów”.
Faktury będą wystawiane i wysyłane po otrzymaniu wpłat.
UWAGA: Dla każdej instytucji, finansowanej ze środków publicznych, która podpisze i dostarczy na adres finanse@sbp.pl oświadczenie (do pobrania), SBP wystawi fakturę ze zwolnioną stawką podatku VAT. Dla pozostałych (osób i instytucji prywatnych) należy doliczyć 23% VAT.
Pytania w sprawie płatności prosimy kierować do Mariusza Próchnickiego, tel. 22-608-28 23, e-mail: finanse@sbp.pl
Kontakt:
tel. 503 911 867