Zapraszamy do udziału w zaplanowanym na 26 lutego 2015 r. V Forum Informatyki w Instytucjach Kultury, które tym razem będzie obejmowało tematykę archiwów cyfrowych w galeriach, bibliotekach, archiwach i muzeach.
Nad wydarzeniem patronat objąłe SBP.
W programie zostanie poruszonych wiele zagadnień. Dowiedzą się Państwo o oddolnych archiwach cyfrowych w Polsce, jak przezwyciężać problemy związane z prowadzeniem niezależnego archiwum. Pokazane będzie, w jaki sposób można zbudować archiwum cyfrowe w instytucji kultury. Jak planować strategię i wykorzystywać nowe technologie. Podczas wykładu przedstawione zostanie, w jaki sposób można cyfrowo opowiadać historię remiksując zdigitalizowane dokumenty, które są dostępne w archiwach cyfrowych instytucji kultury. Podczas wykładu i dyskusji poruszone zostanie zagadnienie dot. roli Wikipedii w uzupełnianiu treści cyfrowych archiwów w obszarze kultury.
Na zakończenie seminarium dowiedzą się Państwo jakie zbiory z archiwów cyfrowych można udostępniać i kto jest do tego upoważniony.
Bogaty i ciekawy program seminarium, prezentowany przez wysokiej klasy specjalistów na pewno spełni Państwa oczekiwania.
PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/fik/index.php a w nim:
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/fik/formularz_pr10.php
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: pr@konferencja.com.pl