Polecamy
23,00 PLN 29,00 PLN

Biblioteka to dzisiaj instytucja wielowymiarowa. Z jednej strony, jak od wieków, gromadzi i... więcej >

Warsztaty "Motywowanie pracowników biblioteki i współdziałanie w zespole", 20 listopada 2018 r.,Warszawa

Data dodania: 01.10.2018

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich zaprasza na warsztaty pt.: „Motywowanie pracowników biblioteki i współdziałanie w zespole”, które odbędą się 20 listopada 2018 r. w godz. 10-16 w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie, ul. Gocławska 4. Szkolenie dedykowane jest kadrze zarządzającej w filiach i działów wewnętrznych bibliotek.

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ PERSONEL KIEROWNICZY?

CELE SZKOLENIA:

  1. Zmotywować i uświadomić zbieżność celów biblioteki i pracowników
  2. Zmniejszyć rotację personelu
  3. Scalić zespół i usprawnić wewnętrzną komunikację
  4. Podnieść zadowolenie pracowników
  5. Podnieść świadomość zespołu, co powoduje uelastycznienie i otwarcie na (nieuchronne) zmiany
  6. Zapobiegać wypaleniu zawodowemu i rozładowywać stres
  7. Pomóc w opracowaniu wspólnych zasad, które mają ułatwić pracę
  8. łatwić samorealizację i zwiększyć zaangażowanie wykonywaną pracę

Przeszkolony personel umiejętnie i profesjonalnie radzi sobie z wszelkimi wyzwaniami w pracy.

Dobra komunikacja, wzajemne zrozumienie wśród pracowników, zarówno „na filiach”, jak i w kontaktach z działami wewnętrznymi, stanowi zdrowy rdzeń każdej biblioteki. Proces rozwijania kompetencji kadry zarządzającej jest długi, czasochłonny i wieloetapowy. Umiejętność motywowania pracowników i budowanie autorytetu jest niezbędne do znakomitego funkcjonowania każdej instytucji.

Celem szkolenie jest budowanie zespołu, wspólnoty celów i misji pracowników Biblioteki. Dobrze przygotowana i świadoma kadra zarządzająca, w oparciu o wzajemny szacunek, tworzy miejsce przyjazne do pracy, a największym beneficjentem jest czytelnik


Korzyści uzyskane przez uczestników szkolenia na 3 poziomach kompetencji:

1. WIEDZA, czyli pracownicy przyswajają wiedzę z zakresu motywacji współpracowników.

  • Co to jest dobra motywacja
  • Dlaczego jest ważna
  • Dlaczego należy podchodzić do motywacji indywidualnie
  • Jakie korzyści ma biblioteka z zaangażowanego pracownika
  • Dlaczego warto budować autorytet

2. UMIEJĘTNOŚCI, czyli trening i praktyczne zastosowanie.

  • Jak rozmawiać z pracownikiem
  • Jakie emocje towarzyszą demotywacji
  • Techniki aktywnego słuchania i rozumienia
  • Stosowanie „kanapki” komunikacyjnej
  • Przełamywanie własnych słabości w budowaniu autorytetu
  • Scenki z życia, czyli trenujemy „na sucho” sytuacje realne

3. CHĘCI, (postawa/motywacja) pracownik chce stosować dobre praktyki i rozwijać swoje kompetencje.

  • Świadomość skuteczności poznanych technik zwiększa motywację do ich stosowania
  • Traktowanie uczestników szkolenia po partnersku zwiększa zaangażowanie
  • Razem, wspólnie opracowane tematy wskazują na transparentność i skuteczność warsztatów
  • Dobra atmosfera i podmiotowość uczestników szkolenia skutkuje zawiązaniem pewnego rodzaju kontraktu i pozwala na praktyczne stosowanie wypracowanych metod postępowania

Warsztaty poprowadzi Adam Zajchowski, doświadczony trener, właściciel firmy Free City Group i marki kowalebiznesu.pl, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu obsługi klienta, prowadzący szkolenia także z zakresu komunikacji wewnątrzzespołowej i motywacji: dla bibliotek, organizacji pozarządowych, firm i instytucji. Aboslwent socjologii na UMK w Toruniu oraz studiów podypomlomowych na kierunkach: Akademia Rozwoju Umiejności Trenerskich (SWPS w Sopocie) oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Politechnika Gdańska)

Koszt uczestnictwa w warsztatach to 220 zł + VAT (10% zniżki dla członków SBP).

Cena obejmuje:

  • serwis kawowy,
  • konsultacje z trenerem,
  • materiały oraz certyfikaty dla uczestników.

 

Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP