III Forum informatyki w instytucjach kultury (muzea, biblioteki, teatry, domy kultury, galerie i centra sztuki) odbędzie się pod hasłem „Nowe formy elektronicznej komunikacji w rozwoju działalności instytucji kultury”. Konferencja odbędzie się 27 marca 2013 roku w Warszawie.
Program znajdziecie Państwo na stronie organizatora - CPI, pod adresem: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2013/fik/index.php
Więcej inforamcji o prelegentach: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2013/fik/prelegenci.php
Koszt udziału jednej osoby w forum wynosi:
Specjalnie dla naszych Użytkowników, organizator przekazał 10% RABATU na udział w forum . Aby z niego skorzystać, należy wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy:
http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2013/fik/formularz_tm10.php
Koszt udziału jednej osoby w forum dla przedstawicieli biznesu wynosi:
Powyższy koszt obejmuje: udział w forum, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach. Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego faksem lub elektronicznie z naszej strony internetowej i otrzymanie pisemnego potwierdzenia udziału ze strony CPI.
O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.