Data dodania: 10.04.2013
II Kongres Instytucji Kultury jest kontynuacją działań Fundacji Wirtualna Kultura mającej na celu propagowania nowoczesnych form rozwoju w dziedzinie szeroko pojętej kultury, a także wymiany doświadczeń pomiędzy instytucjami zajmującymi się na co dzień tymi zagadnieniami.
W jednym miejscu, w jednym czasie interesujące wykłady, prezentowane przez specjalistów z dziedziny sponsoringu, fundraisingu, wnioskowania o granty i pozyskiwania mecenatów dla działań kulturalnych.
Dlaczego warto tu być?
- Tylko praktyka - nasi specjaliści to nie tylko eksperci z dziedzin prawa czy PR, ale to również ludzie, którzy na co dzień zajmują się sprawami związanymi z kulturą (prawem autorskim czy zamówieniami w kulturze, zagadnieniami PR w instytucjach kultury itp.). Zapewniamy 100% praktyki!
- Interesujące case studies - nasi prelegenci podzielą się zarówno aspektami prawnymi, które można wykorzystać w swojej działalności, jak i nowinkami, trendami czy nietypowymi akcjami i które przyciągają do instytucji kultury rzesze zainteresowanych
- Interesujące wykłady - dzięki zebraniu wybitnych prelegentów, na tych wykładach nie ma czasu na nudę. Są pytania od uczestników a eksperci żadnych pytań nie pozostawiają bez odpowiedzi
- Bogate materiały kongresowe - wszystko co będzie prezentowane podczas kongresu, a nawet więcej
- Rozmowy w kuluarach i wymiana doświadczeń - tylko tu spotkasz się w jednym dniu z tak dużą liczbą ekspertów, uczestników oraz gości
- Promocje i liczne nagrody od sponsorów losowane podczas Kongresu
Przy zapisie do 1 maja:
- udział w samym Kongresie - 480 zł brutto
- udział w Kongresie wraz z uroczystą kolacją - 575 zł brutto
Cena standardowa:
- udział w samym Kongresie - 590 zł brutto
- udział w Kongresie wraz z uroczystą kolacją - 685 zł brutto
Warunkiem uczestnictwa w Kongresie jest wniesienie opłaty uczestnika w odpowiedniej wysokości w zależności od wybranej opcji, także z uwzględnieniem promocji. Opłata obejmuje:
- uczestnictwo w Kongresie we wszystkich prelekcjach
- bogate materiały szkoleniowe,
- catering (przerwy kawowe, wyrafinowany obiad)
- certyfikat potwierdzający udział w Kongresie
- możliwość uczestniczenia w konkursach z nagrodami
W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
- 3-4 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
- 5 osób - organizator udzieli 15% rabatu, powyżej 5 osób - możliwa jest negocjacja ceny uczestnictwa.
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny http://kongresinstytucjikultury.com.pl/index.php/rejestracja
Portal sbp.pl jest patronem medialnym II Kongres Instytucji Kultury.