Polecamy
29,00 PLN

Biblioteka to przestrzeń społeczna, miejsce powszechnego dostępu do kultury, wiedzy, informacji i... więcej >

Warsztaty „Fundraising w bibliotece, czyli jak pozyskać i zatrzymać sponsora”, Warszawa, 20 listopada 2013

Data dodania: 14.10.2013

Warsztaty mają na celu omówienie zasad działania fundraisingu oraz korzyści jakie mogą płynąć ze współpracy z fundraiserem. 

Dzięki spotkaniu uczestnicy poznają dobre i złe praktyki związane z pozyskiwaniem dodatkowych środków na działalność biblioteki lub przeprowadzanie zaplanowanych akcji. Dowiedzą się, jaki jest punkt widzenia fundatora oraz co decyduje o sukcesie w pozyskiwaniu środków. Poznają korzyści, jakie mogą płynąć z dobrze prowadzonego serwisu internetowego instytucji.

Zajęcia mają na celu nakreślenie zasad nawiązywania trwałych relacji ze sponsorami. Uczestnicy poznają metody i techniki skutecznego pozyskiwania środków przedstawione przez: fundatora, fundraisera, redaktora serwisu internetowego. Spotkanie odbywa się w postaci warsztatu, podczas którego uczestnicy mogą wymieniać się doświadczeniami i pomysłami. 

Warsztaty poprowadzą:

Sylwia Czub-Kiełczewska (Instytut Książki, Oddział w Warszawie, Zespół MAK+) - pracownik działu strategii i rozwoju MAK-a+ w Instytucie Książki. Odpowiada za kreowanie wizerunku marki oraz działania marketingowe związane z MAK-iem+. Prowadzi serwisy internetowe MAK-a+, jest redaktorem naczelnym BIP-u, koordynuje realizację przepisów ochrony danych osobowych w warszawskim oddziale Instytutu Książki. 

Małgorzata Woźniak (Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich) - pracownik Biura ZG SBP, profesjonalny fundraiser (posiada Europejski Certyfikat Fundraisera), pomysłodawca i koordynator akcji na rzecz biblioteki Szpitala Dziecięcego w Warszawie. Specjalista do spraw przygotowywania projektów aplikacji do programów operacyjnych.

Małgorzata Szmigielska (Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich) - redaktor naczelna portalu sbp.pl, odpowiada m.in. za wizerunek portalu w odbiorze społecznym, strategię pozyskiwania środków na jego utrzymanie i rozwój. Wspomaga działania marketingowe prowadzone przez SBP w ramach Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich na lata 2010-2021.

Zajęcia odbywać się będą w Instytucie Książki w godzinach od 10.00 do 14.30. 

Koszt uczestnictwa:

  • 200 zł netto, cena dla członków SBP -10%.
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały edukacyjne, serwis kawowy, poczęstunek, certyfikat udziału, konsultacje z prowadzącymi. 
 
Osoba do kontaktu:  Łukasz Stochniał - tel. 22 6082825, mail: biuro@sbp.pl
 
Liczba miejsc ograniczona.

Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP