Artykuły z tagiem: e-book

Papierowe książki zostaną zastąpione przez znacznie wygodniejsze tablety. Koreańskie ministerstwo edukacji zaprezentowało plan rezygnacji z papierowych podręczników, który ma kosztować ponad 2,2 biliona wonów, czyli około 6 miliardów złotych. więcej
Britannica e-booksBritannica to nie tylko najbardziej znana anglojęzyczna encyklopedia na świecie, ale również prestiżowe wydawnictwo edukacyjne, które publikuje książki z różnych naukowych dziedzin. Teraz dostępne są one w wersji cyfrowej więcej
Biblioteka Politechniki Wrocławskiej i e-bookiPolitechnika Wrocławska wybuduje swoim studentom nową bibliotekę. W budynku za 100 milionów nie znajdzie się jednak żadna książka. więcej
PIK zaapelowała w marcu do MF ponowne rozpatrzenie kwestii zrównania VAT na oba rodzaje książek. Dwa miesiące później otrzymano odpowiedź. Według Ministerstwa nic się nie da zmienić, bo e-książki i e-gazety są usługą więcej
Apel PIK o zrównanie VATu na e-bookiW związku z Uchwałą Polskiej Izby Książki w dniu 13 maja 2011 Biuro Izby wystosowało apel do rządu RP w sprawie zrównania podatku VAT na wszystkie rodzaje publikacji więcej
Największa księgarnia internetowa na świecie poinformowała, że sprzedaje więcej książek elektronicznych niż papierowych. więcej
e-book cafe na II WTKW dniach 12-15 maja br. na terenie II Warszawskich Targów Książki działać będzie pierwsza w Polsce kawiarnia z książkami elektronicznymi Ebook Cafe. więcej
Bibliotekarze mówię NIE dla DRMZastosowanie DRM to sposób wydawców i dystrybutorów, w jaki starają się walczyć z piractwem, które dotyczy m.in. książek elektronicznych. Biblioteki nie zgadzają się na DRM w e-bookach. więcej
O e-książkach 17.03.2011
Świat cyfrowy zdobywa rynek książki, czego dowiódł obchodzony na całym świecie tydzień e-booków. Czy pomogą one zmienić obojętne nastawienie ponad połowy Polaków do literatury i podnieść poziom czytelnictwa zastanawia się prof. Materska z Uniwersytetu Warszawskiego. więcej
Miejska Biblioteka Publiczna w Jaśle postanowiła włączyć się w międzynarodową akcję i wprowadzić swoich czytelników w świat e-książek. Idea akcji to: „zainteresuj się, a jeśli nowa forma ci się nie spodoba, możesz po tygodniu wrócić do czytania tej tradycyjnej, szeleszczącej i pachnącej farbą drukarską”. więcej
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP