Artykuły z tagiem: internet

SBP zaprasza na warsztaty „Wykorzystywanie nowych technologii do pracy z dziećmi w bibliotece”, które odbędą się w dniach 9 lutego 2017 r. w budynku Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Jana Rumla w Dzielnicy Praga - Południe m. st. Warszawy przy ul. Meissnera 5 w Warszawie. więcej
Siła obrazu, czyli komunikacja wizualna organizacji pozarządowej Ciekawe zdjęcie, atrakcyjna grafika, krótki filmik – bez ich wykorzystania nie mamy szans na skuteczną komunikację i promocję naszych działań i naszych organizacji. Komunikacja wizualna to nie tylko współpraca z grafikami i działania, które generują koszty. więcej
IFLA Library Map of the World - już ponad 2 milliony bibliotekIFLA z przyjemnością udostępnia aktualizację bibliotecznej mapy świata. Niesamowity wynik z pierwszego etapu zbierania danych, który zakończył się 31 października. więcej
Optymalizacja interfejsów stron www i bibliotecznych katalogów online przy wykorzystaniu okulografiiOkulografia (ang. eye- tracking) to nauka badająca sposoby czytania i postrzegania obrazów przez śledzenie ruchów gałki ocznej za pośrednictwem specjalnych urządzeń – okulografów. więcej
Zbieraj datki dla organizacji na FacebookuDzisiaj już nie trzeba przekonywać, jakie korzyści może dać organizacji non-profit obecność na Facebooku. Komunikacja za pośrednictwem social mediów stała się dzisiaj oczywistością, a korzyści, jakie niesie mądrze poprowadzony profil organizacji pozarządowej są nie do przecenienia. więcej
Social media w bibliotece - ostatnie wolne miejsca!Stowarzyszenie Bibliotekarz Polskich zaprasza na warsztaty „Social media w bibliotece”, które odbędą się 28 listopada 2017 r. w budynku Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Jana Rumla w Dzielnicy Praga - Południe m. st. Warszawy przy ul. Meissnera 5 w Warszawie. więcej
Zawody przyszłości: potrzebnych umiejętności nie nauczysz się na studiachLekarz, prawnik, nauczyciel – to właśnie te zawody gwarantowały dawniej stabilne zatrudnienie i dobre zarobki. Obecnie jednak rynek pracy zmienia się. W wielu branżach pojawia się coraz większa niepewność co do stałości etatu. więcej
Hashtag to nie zabawka, trzeba go używać z głowąWiele marek nadużywa hashtagów by uchodzić w oczach młodych odbiorców za nowoczesne i wyluzowane. Hashtagi produkowane masowo stają się często nieczytelne, irytujące i groteskowe, a przygotowanie właściwego jest równie poważnym wyzwaniem jak opracowanie udanego sloganu reklamowego - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci marketingu i mediów społecznościowych: Jolanta Tkaczyk, Katarzyna Kowalczyk, Zuzanna Jasińska, Paweł Opydo, Michał Chrościcki, Sebastian Lipka i Artur Roguski. więcej
Fundacja Panoptykon walczy z reklamą reklamą(…) krwawią nam źrenice od tej ględźby obleśnej, od tej zachwalanki namolnej, że apartamenta, że koliby, że zbójnickie, że salceson po 6.50, że tam tylko po 5, że pajntbol i srajtpul, że gacie, że ogrodzenia, że jaskinia solna, że jama z gówna, że taki, śmaki, owaki, metr po metrze, płachta za płachtą, sztrajfa za sztrajfą, mamidło za mamidłem, baner taka jego mać w otchłań dostępności, w bezmiar oferty, w nieskończoność satysfakcji oraz spełnienia – podsumowuje w felietonie dla „Tygodnika Powszechnego” uroki Zakopianki Andrzej Stasiuk. więcej
Katedra Informatologii i Bibliologii Uniwersytetu Łódzkiego, Biblioteka Uniwerystetu Łódzkiego, Muzeum Miasta Łodzi oraz Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich mają zaszczyt zaprosić na piąte z cyklu spotkanie badaczy i praktyków z całego świata, na którym zaprezentowany zostanie aktualny stan badań kultury czytelniczej dzieci i młodzieży oraz dobre praktyki w zakresie jej krzewienia. więcej
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partnerzy
Partnerzy: Partnerzy zagraniczni: