Zamknij

Produkt został dodany do koszyka

E-mail:sprzedaz@sbp.pl

Telefon:22 608-28-26

Adres:Al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa

Pobierz ofertę wydawniczą
Detektywi, dziennikarze i krytycyAgata Szczotka-Sarnacena 1.23

Format: PDF 1.4
Liczba stron: 6
Data wydania: 2011-10-04


Zamów plik z artykułem

Aby otrzymać dostęp do wybranego artykułu wyślij SMS-a o treści KOD.SBP1 na numer 7136.

Koszt SMS-a jest równy cenie produktu. Drogą zwrotną otrzymasz kod dostępu, który należy wprowadzić do poniższego pola. Kod umożliwia jednorazowe pobranie pliku z treścią artykułu.

wyślij

Regulamin usługi SMS www.sbp.pl/sbp/regulamin#SMS
W przypadku nieotrzymania SMSa zwrotnego z treścią prosimy zgłosić reklamację na adres: reklamacje@avantis.pl
W innych przypadkach: redakcja.portal@sbp.pl

 

Opis:

 

Pościgi między regałami, księgi pełne tajemnic, biblioteki kryjące odpowiedzi na pytania detektywów. Biblioteka jako centrum wydarzeń filmowych, bibliotekarz jako bohater kina – motywy powracające w filmach budują wizerunek całej branży. Nasza nowa seria „biblioteka w filmie / film w bibliotece” przybliża filmowy obraz biblioteki i zaprasza – dając gotowe pomysły oraz przynosząc inspirację – do organizowania warsztatów, spotkań i innych okołofilmowych wydarzeń.

Pierwszy tekst z serii został zatytułowany „Detektywi, dziennikarze i krytycy” i jest już dostępny w naszym sklepie. Publikację można kupić za symboliczną złotówkę (dokładnie za 1,23 zł - od razu widać, że symboliczną złotówkę wymyślono zanim pojawił się VAT;) ) Teksty są dostępne wyłącznie w wersji elektronicznej w formacie pdf. Seria została stworzona z myślą o pracownikach bibliotek, nauczycielach i animatorach kultury, ale wierzymy, że także miłośnicy kina znajdą w niej coś dla siebie. Wyłączność na dystrybucję serii ma portal sbp.pl.

Każdy kolejny tekst z serii „biblioteka w filmie / film w bibliotece” będzie zbudowany na podobnej zasadzie. W pierwszej części (biblioteka w filmie) przybliży filmowe wizerunki i sceny związane z bibliotekarstwem, w drugiej (film w bibliotece) zawierał będzie opis wybranej aktywności i propozycję jej włączenia do oferty bibliotecznej.

Autorką pomysłu serii jest Agata Szczotka-Sarna, medioznawczyni, specjalistka ds komunikacji, związana ze środowiskiem bibliotecznym jako trener (PR Partner). Za skład i koncepcję graficzną odpowiada Magdalena Konik, art director w Vivid Studio.

Zobacz także drugą część serii: „Gwiazdy, ikony i Tiffany

Tagi: e-book