Zamknij

Produkt został dodany do koszyka

E-mail:sprzedaz@sbp.pl

Telefon:22 608-28-26

Adres:Al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa

Pobierz ofertę wydawniczą
Komunikacja - Media - Kultura – w erze nowych wyzwańcena 32,00 zł

Redaktor: Red. Nauk. Jacek Puchalski
Seria: PROPOZYCJE I MATERIAŁY
ISBN: 978-83-65741-53-0
Format: B5
Liczba stron: 136
Data wydania: 2020-06-26
Waga: 0.25 kg



Opis:

 

Żyjemy w bardzo „ciekawych czasach”, w dobie dynamicznej transformacji komunikacji społecznej, mediów 2.0, których użytkownik może stać się prosumentem (równocześnie konsumentem i producentem) informacji politycznych, ekonomicznych, kulturalnych, rozpowszechnianych w skali lokalnej, regionalnej, krajowej i międzynarodowej. Ten fenomen wymaga rzetelnych studiów, także po to, aby tworzyć narzędzia do porządkowania i krytycznej oceny informacji. Zbiór artykułów zawarty w niniejszym tomie, w mojej opinii, przekonująco tego dowodzi.

z Wprowadzenia

Spis treści

 

Janusz Włodzimierz Adamowski: Nowe polskie ustawodawstwo w dziedzinie nauki i szkolnictwa wyższego jako spodziewany bodziec dla rozwoju współpracy międzynarodowej w tej sferze

Robert Cieślak: Obrazy w erze postpiśmiennej. Cyfrowy etap kryzysu tradycyjnej władzy wzroku

Sebastian Strzelecki, Monika Kożdoń-Dębecka: Komunikacja w zespole telewizyjnym i filmowym podczas realizacji zdjęć lotniczych drona

Hubert Kuliński: Wykorzystanie Twittera w międzynarodowym public relations państwa na przykładzie kampanii Truth About Camps polskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych

Anita Zawisza: Wybrane aspekty wizerunku ludzi starszych w przekazie audiowizualnym

Bogdan Andrushchenko: Kampania wyborcza prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego. Wizerunek medialny kandydata. Wpływ mediów na Ukrainie na zachowania wyborców

Olga Velichko: Główne cechy kampanii wyborczej na Ukrainie 2019 roku. Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia propagandy politycznej

Agata Kostrzewa: Instagram jako narzędzie komunikacji z wyborcami w wyborach do Parlamentu Europejskiego

Anna Bielecka: PiS wygrywa o włos, czyli o okładce dziennika wydrukowanej za wcześnie i konsekwencjach medialnych takich działań

Patrycja Sieląg: Afera Narodowego Banku Polskiego. Ustawa o jawności wynagrodzeń a kryzys wizerunkowy instytucji

Mateusz Ratyński: Skandal ze spółką „Polskie Radio” a kryzys władzy wykonawczej w latach 1925–1926

Tagi:
 
Nowe przestrzenie i nowe technologie - dlaczego warto modernizować biblioteki  (na przykładzie województwa lubuskiego)
Nowe przestrzenie i nowe technologie - dlaczego warto...Andrzej Buck, Monika Simonjetz, Dawid Kotlarekcena 29,00 zł
Tagi:
Przegląd Biblioteczny
Przegląd Biblioteczny 3/2020Wydawnictwo SBPcena 49,00 zł
Tagi: