Czego i w jaki sposób można dowiedzieć się z wielkich bibliografii?

Serwisy społecznościowe w komunikacji marketingowej biblioteki

„Człowiek-w-kontekście” i doświadczanie informacji: interdyscyplinarny wymiar badań nad zachowaniami informacyjnymi

Blockchain to nie tylko kryptowaluty. Czym właściwie jest i jakie możliwości ma ta technologia

Skuteczne zarządzanie a kompetencje interpersonalne

Obecność innowacyjnych rozwiązań wdrażanych w różnych obszarach przestrzeni informacyjnej i wpisujących się w założenia koncepcji smart city ze szczególnym uwzględnieniem instytucji sektora GLAM

Rola wskaźników altmetrycznych w promocji dorobku naukowego

Humanistyka cyfrowa a biblioteki

Fake news – nowa codzienność czy oręż w wojnie informacyjnej?

Projektowanie informacji z uwzględnieniem UX

Indywidualne systemy zarządzania informacją jako sposób na walkę z przeciążeniem informacyjnym

Kształcenie akademickie bibliotekarzy. Doświadczenia ośrodków krajowych w kontekście zmian